41 362 45 48 w. 40 anna.trawka@scdn.pl

Zespół Placówek Oświatowych Szkoła Podstawowa w Kozubowie

Adres:

28-400 Kozubów 54

Koordynator projektu:

Agnieszka Prucnal

Szkolna witryna:

Co słychać na szkolnych łączach

Godzina Kodowania w naszej szkole - Od 04 do 10 grudnia obchodzimy w naszej szkole Tydzień Godziny Kodowania. „Celem Godziny Kodowania jest odczarowanie kodu i pokazanie, że informatyka to nie jest wielka filozofia. Każdy może nauczyć się podstaw”, powiedział Hadi Partovi, założyciel i CEO Code.org. “Ponad 100 milionów uczniów na całym świecie spróbowało Godziny Kodowania. Popyt na informatykę 21 wieku nie […]
Lokalny Klub Kodowania - W listopadzie 2017 roku w naszej szkole rozpoczęły się warsztaty w ramach Lokalnych Klubów Kodowania. Warsztaty zostały zorganizowane dzięki przystąpieniu do projektu „Link do przyszłości. Zaprogramuj swoją karierę”. Celem projektu jest zachęcenie uczniów z małych miejscowości do nauki kodowania. Uczestnicy klubu pod okiem nauczyciela informatyki, programując roboty Finch, poznają tajniki kodowania w języku Scrach. Na kolejnych zajęciach uczniowie poznają […]
Europejski Tydzień Kodowania - Od 7 do 22 października trwa Europejski Tydzień Kodowania! Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Wpadnij i zachwyć się programowaniem!” Nasza szkoła włączyła się w tę inicjatywę. Wśród uczniów klas 0- VII przeprowadzono zajęcia kodowania dla dzieci, na których młodzi uczestnicy zapoznali się z podstawami kodowania, jak nie tylko grać ale tworzyć gry i sterować […]
Nauka programowania z użyciem robotów - 28 marca w ramach projektu „ Świętokrzyska Akademia Młodych Informatyków” w naszej szkole odbyły się warsztaty programowania robotów Ozobot. Uczniowie programowali Ozoboty przy pomocy komputera posługując się specjalną aplikacją. Tworzyli z bloczków programu kod, a następnie przykładali roboty do ekranu monitora. Po załadowaniu poleceń roboty wykonywały na ławce niewiarygodne tańce, a do tego emitowały niezwykłe […]
Programujemy bez komputera - Zespół Placówek Oświatowych w Kozubowie
Zabawa i nauka z Kodable - Kolejna aplikacja którą testujemy to Kodable. Podobnie jak we wcześniejszej aplikacji, przy pomocy poleceń programujemy trasę włochatego stwora. Jego zadaniem jest zebranie wszystkich monet znajdujących się w labiryncie. Oprócz prostych poleceń związanych z kierunkiem ruchu, na wyższych poziomach stosujemy warunki oraz powtórzenia. Mechanika gry polega na wykorzystaniu strzałek znajdujących się w zasobniku i układaniu ich […]
Platforma RunMarco - Na zajęciach korzystamy z RunMarco. Allcancode RunMarco to platforma lub gra złożona z zestawu plansz, w których wykorzystywany jest język programowania wizualnego. Programowanie wizualne to taki styl programowania, w którym programista dysponuje zestawem gotowych elementów (bloczków lub klocków) i przy użyciu opcji DRAG AND DROP (przeciągnij i upuść) przesuwa określone elementy do okna aplikacji. W […]

Zespół Placówek Oświatowych Szkoła Podstawowa w Kozubowie